Hovedkontoret

E-mail: mail@fiskernesforbund.dk

Åbningstider:
Mandag og onsdag: 10.00 – 13.00

Hovedkontoret er en moderne arbejdsplads, med alle hjælpemidler indenfor den seneste IT-udvikling, hvilket betyder, at du ofte alene ved en telefonopringning til os, straks kan få oplyst om de fleste aktuelle forhold, vedrørende aflønning, ansættelse, skatteproblemer, fiskerfradrag, garantihyre, dagpengeret, efterløn, indplacering, kurser og uddannelse m.v.

Hovedkontoret har samtidigt et nært samarbejde med vore lokal afdelinger, der er etableret rundt om i de større danske fiskerihavne.

Hovedkontoret har ansvaret for opkrævning af kontingent, behandling af fagligt arbejde såvel som arbejdsskadesager, udbetaling af ydelser fra a-kassen, så som dagpenge, efterløn, feriedagpenge, kursus og uddannelsesgodtgørelse m.v.

Hovedkontoret har gennem sit daglige arbejde et nært samarbejde med vore lokale afdelinger, der ofte er første sted medlemmerne henvender sig, vedrørende både faglige såvel som a-kassemæssige forhold.

På Fiskernes Forbunds maritime hovedkontor i Skagen, er der ansat en fast stab af 3 dygtige medarbejdere, der alle har mange års erfaring indenfor både faglige såvel som a-kassemæssige forhold – så har du et problem, er du altid velkommen til at kontakte din lokale afdeling, eller Fiskernes Forbunds hovedkontor.