Sidst opdateret:
19/08 2020 12:53:42

Du er her: Velkommen > Nyheder

19-08-2020

Vi har mistet vores gode kammerat Kaj Hansen Bornholm.

Fiskernes Forbund har mistet et højt skattet medlem. Kaj var en ildsjæl for Forbundet og Maritim A-Kasse gennem alle årene fra 1970érne og til nu.

Han var medlem i Hovedbestyrelsen som næstformand gennem de fleste af årene og blev da også æresmedlem. Kaj var den fødte dirigent til Landsgeneralforsamlingerne, som han styrede med myndighed og humor. Man var aldrig i tvivl om, hvad Kaj mente, og han var omgærdet af stor respekt blandt alle medlemmerne.

Kaj var kassér i lokalafdelingen på Bornholm, og han styrede finanserne ned i mindste detalje. Der blev ikke brugt noget beløb, der ikke var i Forbundets interesse.

Udover den seriøse side havde Kaj også en meget humoristisk side. Når det skulle være var han en munter person, der gerne nød et glas i vennernes lag. Man lyttede, når Kaj fortalte. Kaj havde mange både sjove og mere seriøse fortællinger om Fiskernes Forbund.

Kaj vil blive husket og savnet af medlemmerne i Fiskernes Forbund.

Ære være Kaj´s minde.

Erik Flyvholm

Fiskernes Forbund

webdesign af zkagen marketing